pirouette.ro este un site al companiei  Pirouette Company SRL S.R.L. 

Adresa sediul social: Bucuresti Blvd Ghencea Nr 158 Troson Z, Ap 14 Et1 , Bucuresti, Bucuresti, 61541

Cod unic de inregistrare: 34478728

Nr. Reg. Comertului: J40/5569/2015

METODE DE PLATA

Plata  online, cu cardul bancar
(Visa Classic/Electron, MasterCard si Maestro )

Pentru  finalizarea si validarea platii online, utilizatorul va fi directionat catre o pagina separata, securizata, pentru efectuarea platii. Tranzactia va fi procesata de Netopia www.mobilpay.ro („Procesatorul de Plati”). Procesatorul de Plati are obligatia de a asigura un nivel de securitate in conformitate cu standardele impuse de legislatia in vigoare si utilizeaza mediul de tranzactionare 3D Secure.
De asemenea, Procesatorul de Plati este o companie certificata Visa si MasterCard si garanteaza confidentialitatea datelor introduse prin transmiterea lor intr-un mediu criptat.
Pentru a afla mai multe detalii, te invitam sa accesezi 
https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/

Ramburs (plata la curier)

Aceasta modalitate de plata permite achitarea comenzii in momentul livrarii. Achitarea la primirea produselor implica un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat. Acest serviciu are o taxa financiara de 11.9 RON.
Rambursul este taxa financiara perceputa de curier pentru efectuarea acestui serviciu  iar eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat.

Pentru persoanele juridice limita de plata este de 5.000 RON numerar pe zi.

ADRESĂ GREȘITĂ

pirouette.ro nu este responsabil pentru pachetele care nu pot fi livrate din cauza unei adrese incorecte. Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la comenzi@pirouette.ro dacă observați erori cât mai curând posibil și puteți să vă actualizați adresa dacă coletul nu a fost deja trimis. Odată ce o comandă a fost procesată la facilitatea de expediere, nu putem modifica etichetele de expediere. În cazul în care un pachet ne este returnat din cauza adresei incorecte, a doua expediere este responsabilitatea exclusivă a destinatarului. În cazul în care pachetul este returnat expeditorului, clientul este responsabil pentru costurile de expediere a returului.


PRECOMENZI

Datorită cererii mari pentru anumite articole, vom accepta uneori precomenzi. Încercăm întotdeauna să livrăm cât mai repede posibil, Totuși, pot exista întârzieri in livrarea produselor pe care nu le avem pe stoc in momentul comenzi. 

RETUR

În cazul în care un articol este deteriorat sau o parte a comenzii dvs. este incorectă, vă rugăm să ne anunțați imediat după primire și vom fi bucuroși să vă ajutăm cu orice problemă.

In situația în care nu ești mulțumit de produsele alese de tine din diverse motive, poți returna în termen de 30 de zile aceste produse fără nici o justificare suplimentară depozitului nostru, cu rambursarea integrală a sumei plătite de tine pentru respectivele produse, așa cum este descris mai jos.

Produsul sau produsele se vor returna pe baza unui document de vânzare, primit la achiziționarea produsului și în condițiile legii. 

Returnarea produsului se va face doar în ambalajul original, cu toate accesoriile pe care le-a avut în dotare și cu condiția de a nu prezenta urme de defecțiuni, lovituri sau zgârieri. 

În caz contrar  Pirouette.ro își rezervă dreptul de a refuza returul.

Pirouette nu este responsabil pentru costurile de expediere a returului în cazul în care acceptăm un retur. Rambursarea se face exclusiv pentru costul mărfii. Costurile de expediere originale și costurile de expediere a returului vor fi suportate de client.

ANULĂRI ​COMENZI

Vom face tot posibilul pentru a răspunde oricăror cereri la comenzile noi. Dacă comanda dvs. a început procesarea, nu putem efectua modificări. Vă rugăm să ne trimiteți un e-mail și vă vom răspunde cu o soluție.